toulavoustezkou

Oblíbená alba

Alba, která má toulavoustezkou v oblíbených
165 fotek, 22.2.2006, 14 zobrazení, přidat komentář
Na skok v lezeckém pásmu s Bartolomějem :-)
268 fotek, letos v červenci, 36 zobrazení, 2 komentáře
248 fotek, letos v srpnu, 255 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, příroda
V druhé půli srpna 2018 jsme s kamarády pobývali v Krušných horách. Tedy, v západním Krušnohoří, což následující fotky zeměpisně zobrazují od východu na západ této části hor. Rozhodli jsme se, že vynecháme velmi známá a turisty navštěvovaná místa (např. Klínovec, Plešivec ad.) a prolezeme si krušnohorskou romantickou divočinu, abychom inspirovali k vandrování do těchto míst další trampy. Hodně jsme putovali ve výškách nad 900 metrů, kde byla teplota nižší o cca 10 stupňů, než v podhůří. Takže nebyla ani velká chuť koupat se v horských jezerech a rybnících,ale občas jsme vlezli do vody. Prostě, na Krušné hory nedám dopustit. Doporučuji je navštívit. P.S. Další části Krušných hor už mám vyfocené v mnoha svých předchozích fotoseriálech zde na Rajčeti.
117 fotek, letos v březnu, 364 zobrazení, 10 komentářů
Prodloužený víkend ...to už stojí za to, vyrazit někam dál...a tak jsme přibrali kamarádku Breptu a jeli.

Původní plán se malinko přehodnotil, ale i tak jsme si to užili a našlapali něco přes 30 kiláčků převážně necestou /tj. bez turistických značek/
Aprílové počasí od slunečna přes déšť, vítr a noční mrazíček :-)
Čtvrtek - po 20.hod. vyzvedáváme Breptu v České Kamenici a autem se přesouváme na Mlýny. Zde v hospůdce lehce do skoro půlnoci muzicírujeme a pak vyrážíme spát do lesa.
Pátek : Trasa Zlaťák - Studenec - Na Potokách - Rynartice
Sobota : Chřibská - Mlýny, večer opět s muzikou v hospůdce a pak prchání na nocleh do lesa
Neděle : návrat do civilizace - odjezd
117 fotek, letos v červenci, 102 zobrazení, 13 komentářů
Prodloužený víkend jsme využili k návštěvě plzeńského kraje a vandrem se vrátili tak o 30 let zpět...prošli jsme od Pavlovic kousek údolí Mže, pak kousek proti proudu Kosího potoka, poobědvali jako hradní páni na Volfštejně a v pátek navečer přejeli do Plzně a dál do Žihle za kamarády. kteří s dětmi vandrovali na Střelu. Strávili jsme s nimi prima večer, ale v sobotu dopoledne jsme je museli opustit, abychom se do večera navrátili do Plzně. Dva dny jsme mokli, pak byl hic, nohy bolely, ale i tak to bylo fajn.
8 fotek, prosinec 2013 až duben 2018, 70 zobrazení, 5 komentářů
51 fotek, prosinec 2013 až květen 2018, 70 zobrazení, 1 komentář
31 fotek, 3.6.2018, 100 zobrazení, přidat komentář
45 fotek, letos v červnu, 95 zobrazení, 17 komentářů
Absťák po vandru už byl k nevydržení...a tak jsme první možný víkend vyrazili ven...bylo to krátké, ale fajn...našli jsme si nové cestičky a další dosud neobjevená místa...v těch "našich" skalách je toho ještě tolik k objevování :-)
27 fotek, letos v červnu, 198 zobrazení, 3 komentáře
Na akci jsem byl pozván ale dorazil až v sobotu na Zlaté dno, bohužel potom zase šli na kemp z druhé strany Hřebenů, nohy dnes nemám v kondici a tak jsem to vzdal a šel do Voznice k autu. V hospodě bylo 52 usáren tady na Zlatém Dně jsem přibyl ještě já a Obřík.První dvě fotky z Hatí fotil kamarád Tabák, hromadnou fotku možná dodám až se objeví, tu fotil profesionál já na něj nemám kontakt.
57 fotek, letos v červnu, 50 zobrazení, 4 komentáře
180 fotek, letos v květnu, 29 zobrazení, 2 komentáře
29 fotek, 28.5.2018, 70 zobrazení, 4 komentáře
Fajn prochajda lesem a koupačka na přehradě i pan Plyšíř si smočil nožky. :)
Foceno mobilem, kvalita hodně špatná.
237 fotek, 29.4.2018, 17 zobrazení, 2 komentáře
29 fotek, 25.4.2018, 54 zobrazení, přidat komentář
108 fotek, 21.4.2018, 114 zobrazení, 1 komentář | děti, krajina, příroda
Konečně je jaro a teplo a můžeme trampovat celá rodinka . Prcek sice stále fňuká že ho bolí nožičky ale to je tím že přes dlouhou zimu zlenivěl
65 fotek, 14.10.2017, 53 zobrazení, 1 komentář | architektura, cestování, krajina, příroda, země
Nabízím Vám procházku - aneb okruh v Saském Švýcarsku - dalo by se nazvati i "Schody a pískovec" :D - okruh vede přes Schwedenlöcher (Švédské díry) - údolím Amsel - chata, vodopád, jezírko - a pak již zase stoupáním na vyhlídky na Labe a asi nejznámější útvar Saského Švýcarska - most Bastein - jak říkám schody a pískovec - okruh má necelých 5km a na podzim je to něco úžasného - posuďte sami z mých fotek :D
Projito a nafoceno 14.10.2017
18 fotek, 31.3.2018, 91 zobrazení, 2 komentáře | cestování, dokumenty, kultura, příroda, bydlení
Hrad byl vytesaný do jednoho skalního bloku, zbytek dostavěli ze dřeva. V 17. století byl hrádek využíván jako modlitebna českých bratří, kteří se zde ukrývali před svými pronásledovateli.
Počasí: +9°C, Polojasno až oblačno a mírný vítr.
I na Facebooku.
46 fotek, 11.3.2018, 14 zobrazení, 3 komentáře
23 fotek, 6.1.2018, 130 zobrazení, 11 komentářů
Jednodenní turbovandr pro zapomenutou plachtu.... minulý týden jsem si ji dal pod zadek na zasněžené lavici a odešel bez ní :-)

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.