Fotostránky pro všechny tuláky přírodou

Pexeso pro děti
na prázdniny

Za pár korun spoustu legrace
a ještě dětem cvičíte paměť.
Kód: NaPrazdniny

199 s kódem
Tak to byly teda dnes toulky...skoro hororové. Vyrazili jsme z Bohnic od kostela sv.Petra a Pavla po modré značce ke starému ústavnímu hřbitovu, který jsme si chtěli prohlédnout při zpáteční cestě. Zde jsme lesem pokračovali k vyhlídce nad Bohnickým údolím a dále po lesních cestách...pěšinách a nebo jen lesem dorazili k údolí Čimického potoka, kde se dříve nacházela "dynamitka". Místo je to opravdu tajemné až temné...polorozpadlé budovy...cedule hlásající, že je sem vstup zakázán na každém kroku...ticho přerušené jen proběhnutím psa, který honil srnku. Zpátky do Bohnic jsme se dostali jinudy, takže k prohlídce starého bohnického ústavního hřbitova se zříceninou kaple nedošlo. Tak zas někdy příště.
  • 19.1.2014
Naše oblíbené místo na Brdech...vracíme se sem rádi....z Voznice lesem k Vlachově strouze....Vlachovou strouhou k Žárovce...toulky lesem na Zlaté dno a okolí a lesem zpět do Voznice.
1 komentář
  • 9.5.2014
Sobotní brdošlap na Zlaté dno...taky by se to dalo nazvat "Toulky okolo brdských rybníků" . Z Dobříše jsme vyrazili k Charvátovu rybníku...poté jsme se vydali k Vlachově strouze, ke které jsme nedošli ale obloukem se vrátili k Charvátovu rybníku :-D Poté už jsme ji našli...došli jsme do Vlachovy strouhy...potom přesun na Zlaté dno...byli jsme tam ještě než bylo zničené a je to opravdu velká změna...cestou jsme byli 2x u rybníka Žárovka...a cíl Voznice a výborný koutecký pivo...bylo fakt dobrý.
  • 5.4.2014
Po pětiměsíční pauze opět vejšlap na Brdy...už jsme se moc těšili :-)
  • 11.4.2015
Jen takové krátké toulky...bylo moc vedro i v lese.
  • 6.6.2015
Původně jsme plánovali jen vejšlap na Brdy...z Vížiny do Voznice...ale nakonec z toho vznikl "HOUBOŠLAP". Trasa byla poněkud jiná než jsme plánovali...díky sbírání hub se částečně prodloužila...cestou jsme potkali tři kempy a ve Voznici jsme velice rádi usedli k pivku a nakládanému Hermelínu. Houbařský úlovek...asi 4 kg...to ujde ne?
  • 5.10.2013
Další z našich brdských houbošlapů....lesy nad Čenkovem nás odměnili pěknou nadílkou...příroda nádherná...počasí super...nakonec občerstvení v hospodě Za vodou v Čenkově...a doma hodně práce s houbami
  • 6.9.2014
Tak jsme se zas toulali na Brdech a přitom sbírali houby..bylo nádherné podzimní počasí .... malíř podzim vytáhl své štětce a barvy a obarvil nádherně listy stromů. Našli jsme asi 8 kg hub .... kozáky...suchohřiby...ryzce...klouzky...nějakýho hříbka a babky
  • 28.10.2016
Toulání voznickými Brdy....až skoro bloudivé. Toulali jsme se tak, až jsme chvílemi boudili. Navštíveno několik kempů...na Zlatém dnu krátká vzpomínka a tradiční připití fernetem....moc pěkné toulky.
  • 28.12.2013
Opět jeden brdošlap...tentokrát jsme se toulali na horách brdských...ještě částečně zasněžených. Vyrazili jsme z Radouše, kam jsme dojeli brdskou lokálkou a vydali se přes Lhotku směr Plešivec. Původně jsme chtěli zdolat i vrchol Plešivce, ale nakonec jsme se toulali jen lesem u Smaragdového jezírka. Potom zpátky na vláček do Radouše...a ještě při přestupu v Zadní Třebani návštěva hospůdky Mašinka. Počasí bylo fajnové.
  • 27.2.2016
Šli jsme hledat dva trampské kempy, které jsme nenašli...ale našli jsme několik jiných kempů...a dokonce i nějaké ty houby jsme našli
  • 17.8.2014
Tak jsme se dnes zas po dlouhé době trochu toulali na brdských Hřebenech. Vyrazili jsme z Řitky a přes Hřebeny jsme se toulali do Řevnic. Všichni turisti asi vyrazili na bývalé vojenské Brdy....potkali jsme jen jednoho šílence na kole. :-)
  • 26.3.2016
Tak jsme v sobotu vyrazili na Brdy....počasí nic moc...taková divná zima bez sluníčka...prostě hnus velebnosti :-) Místy jsme prošlapovali sněhem...dost zmrzlým...zapadané stezky. Na cestách zas byla pěkná ledovka....takže nakonec náš cíl...vylézt až nahoru na Plešivec...zůstal nesplněn. Pocourali jsme tedy od Radouše od vlaku... lesem u Viklanu a nakonec jsme přes Běštín došli do Hostomic na brdskou lokálku. Ale tak jsme se aspoň provětrali a těšíme se na jaro.
  • 11.2.2017
Toulky krásnými lesy nad Čenkovem...navštívili jsme několik kempů....přešli několik od těžké lesácké techniky rozježděných rozbahněných cest....vylezli k radaru na Pískách...dobrý toulky to byly.
  • 31.5.2014
Po přesunu z Dobříše po frekventovaných cestách jsme došli k oboře Aglaia a podle jejího plotu jsme došli k Lipižskému potoku. Tady jsme uhnuli z cesty do lesa a toulali jsme se oblastí okolo potoka (oblast Sanktus). Nalezli tajemné jezírko...několik kempů....kdysi zde stál i seník Lucerna, proslavený svatbou Marko Čermáka. Ještě jsme to tu úplně neprolezli, takže se sem určitě ještě vrátíme. Cestou zpátky jsme se zastavili u ranče Grasshopper Ranch a došli do Dobříše, kde jsme toulky ukončili v hospodě Na Prachandě.
  • 4.1.2014
Původně jsme chtěli podniknout vejšlap z Dobříše do Hostomic nebo do Čenkova, ale nakonec z toho bylo hledání jednoho trampského kempu...cestou jsme jich potkali několik, ale ten co jsme hledali...ten jsme nenašli...no holt kluci ho maj fakt dobře zašitej :-) takže někdy příště. Počasí bylo skvělé...až k večeru se zatáhlo a začalo pršet.
  • 22.3.2014
V neděli jsme zas po čase vyrazili na Brdy...toulky u Hostomic...a na závěr návštěva hostomického pivovaru...ochutnávka letní hostomické jedenáctky Fabián...dobrá :-)
  • 27.7.2015
Tentokrát jsme se vydali na toulky u Voznice. Na Brdech je sucho....Voznický potok a rybník Žárovka...skoro bez vody...při normálním počasí tu teče voda . :-(
  • 9.8.2015
Ten vejšlap nezačínal vůbec dobře....na Smíchovské nádraží přijel rychlík směr České Budějovice, čítající 2 vozy...navíc po nástupu do vlaku jsme zjistili, že je plný malých sedících...prý skautíků....takže až do Jinců jsme stáli. Po výstupu z vlaku jsme se museli posilnit Fernetem z placatky a pak už jsme vyrazili....nádherný vejšlap....brdské lesy...údolíčka krásných potůčků...zastavky u trampských kempů...v lese celkem slušná úroda hub (praváci, kováři, babky, masáci)....a ten klid...nikde ani človíčka....a žádný cyklista...no prostě relax. Jinak občerstvení před Čenkovem zavřeno...hospůdka Za vodou - zavřeno...teď jsem se dozvěděl, že je vchod jinudy...škoda :-(....hospoda v Jincích na hlavní třídě taky zavřena...takže nakonec hotel Kratochvíl a zasloužená odměna....a kde jsme se vlastně toulali?...no přeci na Brdech.
  • 20.7.2013
Autobusem jsme dojeli k Řitce a odtud vyrazili na Brdy...nejdřív Brandejsova hrobka a potom lesními cestami a pěšinami na Dansko...nikde ani človíčka. No a potom už se skutálet dolů do Řevnic na vlak.
  • 5.1.2013
Od kamaráda trampa Kuby jsem se dozvěděl, že na Studeňáku budou o víkendu trampové. Bylo krásné počasí, tak jsme vyrazili na Studeňák. Na rozhledně jsem podepsal petici za záchranu Oslavky...zhlídnuli jsme nástěnku, kterou holky k této petici v patře vytvořili, občerstvili jsme se Svijanským Mázem 11° ... vystoupali jsme 81 schodů na rozhlednu a pokochali se krásnými rozhledy. Byl to parádní den.
  • 7.5.2016
Už dlouho jsme nebyli na symbolickém trampském hřbitově...tak jsme si tam vyšlápli a trochu se potoulali po okolních vojenských Brdech.
  • 2.8.2014
Parádní brdský vejšlap...potkali jsme někollik trampských kempů...zastavili jsme se v hospodě Čunčí huba a skončili v hospodě ve Voznici. Toulali jsme se většinou podle potoků nebo lesem...na červené turistické magistrále to tentokrát nebylo tak hrozné. Bohudík jsme po ní prošli jen krátký úsek. Suprový vejšlap.
  • 28.6.2014
Tip na fakt dobrej vejšlap. Relaxační toulky brdskými lesy....roklemi...podle potoků...okolo trampských campů....nikde ani človíček...cestou jsme potkali akorát mloka...srnku a lišku...mloka se mi podařilo vyfotit...prostě ten největší relax...lidi až ve Voznici