Fotostránky pro všechny tuláky přírodou

Pexeso pro děti
na prázdniny

Za pár korun spoustu legrace
a ještě dětem cvičíte paměť.
Kód: NaPrazdniny

199 s kódem
Tak jsme se zas o víkendu toulali Příhrazskými skalami roklí Krtola a došli jsme nakonec i ke skalní věži Kobylí hlava. Bylo super počasí a byly to i super toulky.
  • 1.6.2019
Tak jsme se zas v sobotu toulali v divokých roklích Příhrazských skal. Přestože u restaurace Na krásné vyhlídce byly davy lidí, my jsme v rokli nepotkali ani živáčka. Jeskyni jsme nenašli, tak příště. Zjistili jsme, že tu dříve vedla modrá značkovaná cesta ... ještě že už nevede.
3 komentáře
  • 18.5.2019
Tak jsme zase po čase vyrazili na toulky do našeho oblíbeného teritoria ... na Roverky. Původně jsme měli v plánu toulky na Vlhošti a pak skály u obce Hvězda. Nakonec jsme vyrazili do skal k obci Hvězda poblíž Vlhoště hledat skalní byty a zříceninu hradu Hvězda.
  • 1.5.2019
Tak jsme zas o víkendu vyrazili do skal .... cíl: najít jeskyni Racák ... jeden z nejstarších trampských kempů v Příhrazských skalách. Protoulali jsme trochu i okolí a určitě se sem ještě vrátíme. :-)
  • 20.4.2019
Opět jsme vyrazili do Příhrazských skal. Minule jsme hledali Lancovu vyhlídku a teď jsme vyrazili hledat jeskyni Racák. Nenašli jsme ji, ale příště už známe místo, kde je ... chodili jsme okolo ní :-)
Kategorie: cestování
  • 30.3.2019
Tak jsme zase vyrazili do Příhrazských skal. Měli jsme dva tipy na toulky, ale nakonec zvítězila Lanclova vyhlídka a skály v okolí. Naše toulky jsme zahájili u restaurace Na krásné vyhlídce, Kousek od Mužského. Na hlavní turistické cestě bylo spousta turistů, ale jak jsme z ní sešli k vyhlídce, tak jsme osaměli. Počasí bylo super ... perfektní výhledy.
  • 17.3.2019
Už potřetí jsme se vydali do Příhrazských skal hledat skalní bránu Doga a bývalý trampský kemp Indián. Tentokrát byla mise úspěšná.
  • 23.2.2019
Nějak jsme nestíhali a tak první letošní toulky skalami byli až na začátku února. Vyrazili jsme na vrch Smrkovec, kde se nachází obětní kámen a jeskyně a potom jsme pokračovali ke studánce Hrdinka. Poblíž ní se má nacházet skalní brána Doga. terén byl dost klouzavý .. na zasněžených stráních to dost klouzalo, zvlášť když se slézalo dolů. Bránu jsme nenašli, ale i tak jsme našli dost zajímavých míst, na která se určitě ještě vrátíme a prolezeme je pořádně.
  • 2.2.2019
Na Silvestra jsme se rozhodli, že se zajdeme rozloučit se skalami. A zamířili jsme do Českého ráje do Příhrazských skal. Původně jsme chtěli najít skalní bránu Doga a Obětní kámen, ale nakonec se nám tam připletli myslivci a tak jsme se toulali jen tam, kde nestříleli. No prostě jsme se chtěli dožít roku 2019. Ale i tak to byly toulky pěkné, počasí se vydařilo a už se těšíme na toulky v roce 2019. Tak ahoj na toulkách rokem 2019. :-)
  • 31.12.2018
Ahoj kamarádi. Tak se mi mejlem a na Facebooku ve zprávách a v mých skupinách zase sešlo celkem dost "péefek". Jedno mi přišlo i poštou klasickou. K těm jsem pak ještě přidal nějaká "péefka" svých kamarádů a mám tu slušnou sbírku trampské tvořivosti....tak tady vám je nabízím.... jsou tam i tři moje PF. Pokud mi ještě nějaká "péefka" přijdou...doplním je. Posílejte mi je buď na Facebooku zprávou a nebo mejlem na toulavou.stezkou@gmail.com. Tak vše nej v novém roce. Toulavej
  • 21.12.2018
V sobotu jsme se zas toulali skalami u Nedvězí na Kokořínsku. Bylo krásné, ale mrazivé počasí, sluníčko nádherně osvítilo podzimní barevné lesy. Našli jsme dost míst, kam se podíváme příště. Prostě parádní toulky.
  • 17.11.2018
Prokopské údolí se stalo kdysi prvním místem, kam na své toulky vyráželi trampové z Prahy. Tehdy to ještě nebyli trampové, ale „divocí skauti", kterým vadila disciplina skautingu a chtěli se toulat samostatně. Prokopskému údolí tehdy říkali „Eldorádo".
  • 10.11.2018
Tak jsme opět zavítali do Českého ráje...a to do Příhrazských skal....kromě toho když jsme se přemísťovali přes značené cesty...tak jsme nepotkali ani človíčka....dokonce ani strážce CHKO :-) ...bylo slušné počasí...nádherná příroda plná skal...i houby jsme našli ... no prostě to nemělo chybu.
  • 4.11.2018
V sobotu jsme se toulali skalami u Nedvězí na Kokořínsku. Bylo krásné počasí, sluníčko nádherně osvítilo podzimní barevné lesy a dokonce jsme našli i houby...nějaké hřiby, kozáka a klouzky. Prostě parádní toulky.
  • 20.10.2018
O víkendu jsme zas vyrazili na toulky skalami Žehrovského lesa v okolí skalního útvaru Stará forota. Počasí bylo skvělé ... nádherné babí léto.... Cestou jsme nepotkali ani človíčka. Prostě super toulky. :-)
  • 6.10.2018
Původně jsme se šli projít do lesa nad Čenkovem, s tím, že třeba najdeme nějaké houby. A nakonec z toho byl tradiční „podzimní Brdský houbošlap". Ale bylo tam krásně, počasí super. Akorát v údolí V Zabitém dost poničený les a nová „dálnice" pro cyklisty. :-(
3 komentáře
  • 28.9.2018
Tak jsme se zas vydali do skal Žehrovského lesa a navštívili skalní útvar Stará forota...našli jsme jej už minule, ale na první pokus se nám nepodařilo proniknout do skalního labyrintu uvniř skal...bylo to moc úzké ... tak tedy pokus číslo 2. Hledali jsme na internetu a jiný vhodný vstup nenašli, tak jsme na místě zkoušeli různé techniky, jak prolézt dovnitř a povedlo se. :-) Bylo parádní počasí a celý vejšlap byl super ... i tři jedlé a jednu nejedlou houbu jsme našli.
  • 9.9.2018
A je tu poslední den našich toulek ... jdeme se rozloučit na Roverky. Výchozí i konečný bod je Lesní hospůdka Skalka. Odtud vyrážíme po Husí cestě na Martinskou stěnu ..... potom slézáme do Komářího dolu. Pak odbočujeme do jedné z roklí a touláme se roklemi. Zbývá poslední krpál a jsme zpátky na Husí cestě ... a teď už jen zpátky k Lesní hospůdce, rozloučit se s Ivčou neboli šéfovou hospůdky. U hospůdky nás pobavila šedá vrána...nebo kavka Káča? A te´d už ...ahoj Roverky nebo Blížáky. :-)
  • 3.8.2018
A je tu 5. den toulek .... ještě jsme letos nebyli v Hradčanských stěnách ... tak hrrrr na ně. Dotoulali jsme se ike skalnímu útvaru Tvarožník.
  • 2.8.2018
Čtvrtý den toulek a pořád vedro. Vydali jsme se z Drchlavy podle potoka po pěkné lesní cestě, která se zužovala a zužovala až skončila. Ale šlo tam furt jít...pak začalo vlhko a pak bažina...přešli jsme na druhou stranu potoka a po chvíli jsme zas byli v bažině. Nezbývalo než lézt do děsného krpálu a jít příčně strání podle skal až k Čertově rokli. Čertova rokle vykácená...zničené lávky i studánky ... smutný pohled ... a do toho „to zatracený vedro".
  • 1.8.2018
A bylo pořád „ pekelné" vedro. Tak jsme třetí den naší dovolené strávili v okolí Pekelných dolů. A bylo tam prima v tom podzemí ... Jeskyně Pusté kostely, bývalý náhon k zrcadlovně, přilehlé jeskyňky a sklípky a taky jsme zašli ke kempu T.O. Medvědí kemp. Potom jsme popojeli k Velenicům a hledali zbytky hrádku...našli jsme jen skály ... ale bylo prima. :-)
  • 31.7.2018
Druhý den našich toulek bylo děsné vedro a tak jsme se vydali do lesů Kumerek ... tedy Polomených hor. Tam bylo trochu přjatelněji a nikde ani človíčka ... bodejť by jo, když v Národní přírodní rezervaci Břehyně - Pecopela smíte chodit jen po vyznačených cestách....ale mimo ně byla pohoda a klid ... tak další den za náma.
  • 30.7.2018
Tak zas po roce jsme vyrazili na dovolenou .... na toulky krajem Roverek ... a je tu 1. den našich toulek. Kaňon potoka Kolné poblíž Stvolínků. Kaňon plný skal, protékajícího potoka...i v tom vedru zde bylo trochu vody a nepatrný vodopád. jinak celkem džungle...popadané stromy, ale klid a ticho.
  • 29.7.2018
Nejdříve jsme vylezli ke skalní bráně Sokolí pusinky a pak jsme se prostě toulali roklemi a skalami. Taková pohodová procházka ... nějaké lezení po skalách... prodírání roklemi plnými popadaných stromů...a nějaký ten pěkný krpál. :-):-) Prostě pohoda.