Fotostránky pro všechny tuláky přírodou

Pexeso pro děti
na prázdniny

Za pár korun spoustu legrace
a ještě dětem cvičíte paměť.
Kód: NaPrazdniny

199 s kódem
Dojeli jsme autem do Horní Vidimi, odtud podle hospodářských budov vidimského zámku za zámek do bývalého zámeckého parku, kde se nachází trasa po visutých lávkách. Lávky jsou 5 - 10 metrů nad roklemi, nemají zábradlí...takže nedoporučuji lidem, kteří trpí závratí. V době největšího rozmachu zámku to tu muselo být parádní. Je to okružní trasa asi 1 km dlouhá a dojdete zase k zámku. Zde jsme se dostali do areálu zámku (dnes zde sídlí Domov seniorů) a vyfotili několik fotek zámku a přilehlého parku. Poté jsme nasedli do auta a pokračovali do Dobřeně. Ale to už je ve fotogalerii z Dobřeně. http://toulavoustezkou.rajce.idnes.cz/Kokorinsko_-_2._cast_-_Vejslap_z_Dobrene_na_Skalni_stul_a_skalami_zpet/
  • 13.7.2014
Po měsíční brdské absenci jsme sem opět vyrazili a opravdu pěkně se potoulali po Brdech...našli několik kempů...i ten který jsme hledali už poměrně dost dlouho. Občas jsme zakufrovali v lese a nakonec jsme usedli k pivku v Dobříši Na Prachandě. Opravdu suprové toulky....po čase to opět nebyl HOUBOŠLAP ...huráááá :-)
  • 15.11.2014
Tato fotogalerie byla vytvořena ke článku Pietní trampská místa na Brdech ... odkaz zde http://www.toulavej.estranky.cz/clanky/tramping/pietni-mista-na-brdech.html . Většina fotografií je mojich...některé poskytli Color a Rysák...Jedno foto je od Pavel Wünsch (Brdské listy).Fotografie Houly je z internetového archivu
  • leden 2012 až říjen 2014
Fotodokumentace knihy - průvodce Brdy opět otevřené.
1 komentář
  • 28.8.2015
Mám tady pro vás tip na takovou spíše procházku po pravém břehu proti proudu řeky Jizery....vejšlap se to určitě nedá nazvat. Byla to jen taková krátká procházka podle Jizery a lesem zpátky do Káranýho....samozřejmě se zdravotní zastávkou v hospodě U Ferusů. Tady článek o vejšlapu _ http://www.toulavej.estranky.cz/clanky/vandry.-vejslapy-a-zajimava-mista/tramping-na-jizere-u-karaneho.html
1 komentář
  • 21.2.2015
Původně to byl vejšlap s možností nálezu hub...nakonec to byl houbošlap s občasným focením krásné přírody v okolí. Houby jsme nehledali, ale sbírali...asi 13kg to jde ne...a to jsme jich tam ještě hodně nechali.
  • 19.9.2015
Už dlouho jsme nebyli na symbolickém trampském hřbitově...tak jsme si tam vyšlápli a trochu se potoulali po okolních vojenských Brdech.
  • 2.8.2014
Ahoj kamarádi. Tak se mi mejlem a na Facebooku ve zprávách a v mých skupinách zase sešlo celkem dost "péefek". Jedno mi přišlo i poštou klasickou. K těm jsem pak ještě přidal nějaká "péefka" svých kamarádů a mám tu slušnou sbírku trampské tvořivosti....tak tady vám je nabízím.... jsou tam i tři moje PF. Pokud mi ještě nějaká "péefka" přijdou...doplním je. Posílejte mi je buď na Facebooku zprávou a nebo mejlem na toulavou.stezkou@gmail.com. Tak vše nej v novém roce. Toulavej
  • 21.12.2018
Původně to měl být jen brdošlap s občasným nálezem hub...nakonec to byl houbošlap s občasným šlapáním po Brdech. Cestou jsme narazili na partu řvoucích trampů se čtyřmi psy...zvláštní to byli trampové...bylo je slyšet hodně daleko....šli pak dál na další kemp po suché pěšině, protože jak jsem zaslechl hlášku..."jdeme tudy, protože tam je mokro a já nemám vhodnou obuv". My jsme to tedy vzali podle potoka a občas potokem....měli jsme totiž vhodnou obuv :-D ... Nakonec jsem vyfotil i náš houbový úlovek, tak mrkněte. Tak ahoj, Toulavej :-)
  • 15.10.2016
Tento výšlap na Brdy se dá nazvat " Po stopách trempů ". Zahájili jsme jej v Řevnicích, odkud jsme se vydali po žluté značce do Brd. Babka, Pišťák a další hezká místa Brd.....většinou po neznačených cestách.Jsou odtud krásné výhledy. Cestou jsme narazili na osadu Otroci vzpomínek...takový symbolický hřbitov trempů. Je to kouzelné až tajemné místo. Ještě se sem vrátíme. Pokochali jsme se, spočinuli chvíli a vydali se k jezírku s osadou El Paso. Cestou ještě našli jeden trempský kemp. Osada El Paso a jezírko se nikdy neokouká. A teď už honem dolů do Haloun do hostince U zrzavého paviána...dobře jsme se tam najedli a doplnili tekutiny....a pak už honem do Řevnic na vlak. Suprový výšlap.
4 komentáře
  • 2.6.2012
Původně jsme chtěli podniknout vejšlap z Dobříše do Hostomic nebo do Čenkova, ale nakonec z toho bylo hledání jednoho trampského kempu...cestou jsme jich potkali několik, ale ten co jsme hledali...ten jsme nenašli...no holt kluci ho maj fakt dobře zašitej :-) takže někdy příště. Počasí bylo skvělé...až k večeru se zatáhlo a začalo pršet.
  • 22.3.2014
Ahoj kamarádi. Tak se mi mejlem a na Facebooku ve zprávách a v mých skupinách zase sešlo celkem dost "péefek". K těm jsem pak ještě přidal nějaká "péefka" svých kamarádů a mám tu slušnou sbírku trampské tvořivosti....tak tady vám je nabízím....na začátku jsou tam i dvě moje. Pokud mi ještě nějaká "péefka" přijdou...doplním je. Jo a na konci je dokonce jedno PF s hudbou. Tak vše nej v novém roce. Toulavej
3 komentáře
  • srpen 2014 až leden 2017
Tak jsme se dnes zas po dlouhé době trochu toulali na brdských Hřebenech. Vyrazili jsme z Řitky a přes Hřebeny jsme se toulali do Řevnic. Všichni turisti asi vyrazili na bývalé vojenské Brdy....potkali jsme jen jednoho šílence na kole. :-)
  • 26.3.2016
  • 5.3.2017
Ahoj kamarádi. Tak se mi mejlem a na Facebooku ve zprávách a v mých skupinách sešlo celkem dost "péefek", tak tady vám je nabízím....na začátku jsou tam i dvě moje a dvě mých skupin. Pokud mi ještě nějaká "péefka" přijdou...doplním je. Tak vše nej v novém roce. Toulavej
  • 6.1.2016
Po přesunu z Dobříše po frekventovaných cestách jsme došli k oboře Aglaia a podle jejího plotu jsme došli k Lipižskému potoku. Tady jsme uhnuli z cesty do lesa a toulali jsme se oblastí okolo potoka (oblast Sanktus). Nalezli tajemné jezírko...několik kempů....kdysi zde stál i seník Lucerna, proslavený svatbou Marko Čermáka. Ještě jsme to tu úplně neprolezli, takže se sem určitě ještě vrátíme. Cestou zpátky jsme se zastavili u ranče Grasshopper Ranch a došli do Dobříše, kde jsme toulky ukončili v hospodě Na Prachandě.
4 komentáře
  • 4.1.2014
Šli jsme hledat dva trampské kempy, které jsme nenašli...ale našli jsme několik jiných kempů...a dokonce i nějaké ty houby jsme našli
  • 17.8.2014
Ráno počasí nic moc, ale na Hobartu začalo vylézat sluníčko a nahoře na Brdech už bylo jak na horách. Odtud do Haloun k Pavánovi a do Řevnic. Počasí se opravdu vydařilo, vejšlap byl super,
  • 1.2.2014
Je tu druhý den našich toulek..a pršelo a pršelo....vyrážíme do obce Loubí do penzionu U rychtářky pro slíbenou turistickou známku Vlhošť, která byla vytvořena podle mé fotky Vlhoště...poblíž obce je Dolské údolí....další cíl našich toulek...dobrá divočina. nachází se zde taky zřícenina Chudého hrádku a lezecká základna se srubem a udírnou.
3 komentáře
  • červenec 2015
na první vejšlap v roce 2018 jsme vyrazili na toulky krásnými Příhrazskými skalami....počasí se vydařilo...svítilo sluníčko a našli jsme jednu ze skalních bran, které jsme hledali.
2 komentáře
  • 6.1.2018
Tak jsme se zas toulali divočinou vojenských Brd...nikde ani človíčka...prostě paráda. Ani se nechce věřit, že příští rok by to tam mohlo být přeturistováno. Jinak počasí střídavé...třikrát jsme pěkně zmokli.
  • 20.6.2015
Parádní brdský vejšlap...potkali jsme někollik trampských kempů...zastavili jsme se v hospodě Čunčí huba a skončili v hospodě ve Voznici. Toulali jsme se většinou podle potoků nebo lesem...na červené turistické magistrále to tentokrát nebylo tak hrozné. Bohudík jsme po ní prošli jen krátký úsek. Suprový vejšlap.
  • 28.6.2014
Vyrazili jsme z Pikovic....první zastávka byla u bufíku Na žíznivé stezce...po Posázavské stezce jsme pokračovali okolo Starcovy restaurace k památníku vorařů na Sázavě. Odtud přes Klimentovu a Raisovu vyhlídku k vyhlídce na most v Žampachu a do Kameňáku.

Z Kameňáku podle Sázavy okolo Wilston campu k osadě Toronto a Goward. Dále jsme poračovali k osadě Dakota, kde jsme vyšlápli kopec k vlaku do Luk pod Medníkem.
  • 23.2.2014
Po přesunu autem z Horní Vidimi do Dobřeně jsme došli k blízkému reliéfu Krista vytesanému do skály u silnice. Odtud jsme pokračovali roklí mezi skalami po neznačených cestách ke Skalnímu stolu. Dalo nám docela slušnou práci ho najít. Zde občerstvení z vlastních zásob...bohužel placatku s fernetem jsme neměli, jelikož jsme jeli na toulky autem. Potom skalami návrat zpět do Dobřeně a odjezd z divočiny do civilizace...tedy domů.